Ansatte

Silje Jakobsen

Stilling: Styrer
Gjerstad.barnehage@gmail.com

Silje har en delt styrer (60 %) og pedagogisk leder på harepus (40 %). Hun startet hos oss i august 2022 og har tidligere jobbet flere år som pedagogisk leder i barnehager i Bergen. Hun er en glad og positiv leder som drar ut det beste av oss alle og ser utviklingsområdene, noe som gjør at vi hele tiden jobber med å løfte vårt gode personale til nye høyder.

Christina Gryschka

Stilling: Pedagogisk leder

Christina jobber som pedagogisk leder og spesialpedagog på avdeling Harepus. Hun er en omsorgsfull og trygg voksen som tar barns lekesignaler, og hun sørger alltid for at alle barn er inkludert. Hun har også så mange gode ideer til gøyale ting vi kan finne på sammen her i barnehagen! Christina er også glad i dyr, og passer ekstra godt på hesten vår.

Mathias Strøm

Stilling: Pedagogisk leder

Mathias jobber hos oss i et vikariat som pedagogisk leder. Han er akkurat ferdig utdannet barnehagelærer og har derfor mye fersk kunnskap fra skolen som han deler med oss. Han er aktiv med barna og er alltid blid.

Lottelise Hauger Kjær

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Lottelise kom til oss i desember 2022. Hun har fagbrev som barne- og ungdomsarbeider, sitter på mye god erfaring og kunnskap som vi heldig som får benytte oss av. Hun er omsorgsfull og sprer glede i gruppen.

Ine Wiig

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Ine jobber som pedagogisk medarbeider på avdeling harepus. Hun er omsorgsfull, opptatt av at alle barn skal trives hos oss og ser løsninger i spennende utfordringer som i blant dukker opp i barnehagehverdagen.

Jonas Lochen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Jonas jobber en dag på klatremus og resten på harepus. Han er en glad mann som skaper glede hos barna gjennom lek og tar dem med seg i praktisk arbeid når det er noe vi ønsker å bygge eller vedlikeholde.

Klatremus

Isabella Grøtterød

Stilling: Assistent

Isabella startet hos oss i desember 2022. Hun har bachelor i idrett og har mye kunnskap om friluftsliv. Hun er en stor gledesspreder og er god til å aktivisere barna med dans, glede og motoriske aktiviteter. Vi er glad for å ha henne som en del av vårt personale!

Karina Rannacher

Stilling: Pedagogisk leder

Karina jobber som pedagogisk leder på Klatremus. Hun er omsorgsfull og innsiktsfull, omtenksom, rolig, initiativrik og kunnskapsrik - og veldig blid! Karina har særlig omtanke for miljøet, og er en stor bidragsyter til at både barn og voksne både reflekterer, og lærer mer om hvordan vi på best mulig måte kan ta vare på kloden vår.

Aree Tvedten

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Aree jobber som pedagogisk medarbeider på Klatremus. Aree har et smittende godt humør og har alltid et smil på lager. Hun er glad i dyra våre og bidrar med å passe godt på dem. Hun er barnehagens ansiktsmalings-dronning, og er ofte å finne helt nede på gulvet i god herjelek. Dessuten er hun flink til å lage mat og skaper spennende smaker av deilige råvarer.

Vibeke Dahl Skelton

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Vibeke jobber på Klatremus. Hun jobber gjerne i kjøkkenhagen og tar med barna på langtur i skogen. Vibeke er en positiv og energisk dame med masser av inspirasjon! Ikke minst er hun veldig kunnskapsrik når det gjelder planter og ulike vekster i naturen. Kan det spises? Vi spør Vibeke for hun vet det, sier barna. Hun kan lage de deiligste gourmetmåltider av de rareste ting i skogen.

Andre ansatte

Audun Emil Tvedten

Stilling: Eier

Audun: Eier i barnehagen - en vennlig og blid person med 16 års erfaring som lærer i naturfag for førskolelærere ved Høgskolen i Vestfold.

Elin Synnøve Tvedten

Stilling: Eier

Elin Synnøve er både eier og kreativ prosjektmedarbeider. Barna stortrives med prosjektene hennes! Allsidig bakgrunn,bl.a.musikklærer/ kunstterapeut. Driver også kurssenteret "Ildhuset" i nabohuset.