"Gjerstad barnehage – det er vi! Ut i skogen – i det fri! Hipp, hipp, heisann – hurra!"

TRYGGE BARN - VENNSKAP - MESTRING - LEK OG LÆRING

”Gjerstad er en super barnehage! Liten og trivelig der det enkelte barn blir sett! Her er det et omsorgsfullt, verdibevisst og kreativt personale! Barna boltrer seg ute i naturen og sammen med alle dyra pågården - men også med musikk, fortelling, form og farge osv inne i det fine og koselige barnehagehuset!"

-Cathrine Lund Andresen, mammaen til Bo og Lilleba

Vi kaller oss en natur- og gårdsbarnehage fordi vi legger stor vekt på at barna skal være mye ute og leke i naturen, kose og stelle med alle dyrene våre og bli kjent med alle vekstene i den økologiske kjøkkenhagen vår.  Vi har hester, sauer, høner og kattepuser! Og innimellom kommer det både nye lam, kyllinger og kattunger! Skogen som hører til gården og barnehagen byr på flotte leke- og turområder og der har vi bl.a. en stor lavo, campen, husker, klatremuligheter osv. Vi liker å være på tur - og er ute i all slags vær!