Hjertelig velkommen til nettsida vår! Og hjertelig velkommen til Gjerstad!

Vi er en liten, privat barnehage som ligger i idylliske omgivelser på gården Gjerstad, ikke så langt fra Bisjord boligområde i Tjølling i Larvik kommune. Trykk på bildet for mer info

Her på Gjerstad har vi fantastiske og store uteområder som barna kan boltre seg på. Vi har uteplassen utenfor barnehagen med husker, sandkasse, leker, økologisk kjøkkenhage og drivhus. Med hønsehuset og hestene og sauene som beiter rett på andre siden av uteplassen i sine innhegninger. Vi har også opplegg for egen skøytebane på vinteren. På uteplassen ved barnehagen har vi også et veldig fint bålhus. På lilleområdet har vi også en liten lekestue som er populær hos særlig de minste barna.

I stallen har vi også et eget oppvarmet rom der barna kan gå inn, der kan de tegne, male, veve og gjøre  mange spennende aktiviteter.

I skogen har vi også en helt ny lavo med gulv og bålpass i midten.

Litt lengre borte har vi en oppvarmet hytte med toalett og innlagt vann rett ved, og her er det laget slenghusker, sjørøvertårn med mange muligheter til klatring og fri utfoldelse i naturen.